رویدادهای تجاری

چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم

رویداد های تجاری

یکی از حلقه های تجارت موفق برگزاری رویدادهای مختلف و شرکت در این برنامه ها می باشد. موارد زیادی هست که در این زمینه باعث ارتقای بهره وری می شوند و از طرفی وجود متخصصین این حوزه یکی از چالش های اصلی سازمان ها است.

3
2
technological-futuristic-holograms-logistics-means-transport-(2)
سال تجربه
0
202

برگزارکننده رویداد های تجاری

ما در تیم ایوان طلایی از افراد باتجربه و حرفه ای برای برگزاری رویدادهای تجاری برخورداریم و در موضوعات زیر به شما کمک میکنیم تا به نتیجه دلخواه خودتان از برگزاری یا شرکت در رویدادهای مختلف برسید.

رضایت مشتری
0%
راه حل مالی
0%
صادرات بیشتر کالاها
0%
  • رویدادهای تجاری:

    یکی از حلقه های تجارت موفق برگزاری رویدادهای مختلف و شرکت در این برنامه ها می باشد. موارد زیادی هست که در این زمینه باعث ارتقای بهره وری می شوند و از طرفی وجود متخصصین این حوزه یکی از چالش های اصلی سازمان ها است. ما در تیم ایوان طلایی از افراد باتجربه و حرفه ای برای برگزاری رویدادهای تجاری برخورداریم و در موضوعات زیر به شما کمک میکنیم تا به نتیجه دلخواه خودتان از برگزاری یا شرکت در رویدادهای مختلف برسید.

    1. مشاوره و اجرای فعالیت‌های مدیریت رویداد در حوزه‌های درون و برون سازمانی: با استفاده از مشاوره های تیم ما می توانید با کمترین بودجه به بیشترین نتیجه ممکن برسید.

    2.‌  مدیریت برگزاری همایش، سمینار و گردهمایی درون و برون سازمانی و  ارائه مشاوره در حوزه برگزاری همایش، سمینار: صفر تا صد عملیات های این موضوع ها را به ما بسپارید و نتیجه دلخواه خود را مشاهده کنید.

    1. نمایشگاه‌های تجاری: اهمیت بازدید و شرکت در نمایشگاه برای صاحبان کسب و کار مانند اهمیت خط تولید می باشد. مشاوره برای چگونگی حضور در نمایشگاه‌های تجاری داخلی و خارجی،  اجرای فعالیت‌های مرتبط با حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌های تجاری داخلی و خارجی، غرفه‌سازی و غرفه‌آرایی در نمایشگاه‌های تجاری داخلی و خارجی، برگزاری نمایشگاه‌های ملی منطقه‌ای و بین‌المللی و برگزاری نمایشگاه‌های درون‌سازمانی برای شرکت‌ها و مجموعه‌های خصوصی و دولتی از جمله مواردی است که می توانیم شما را همراهی کنیم.
    2. کنفرانس‌های علمی و تجاری: با شرکت یا برگزاری رویدادهایی مانند کنفرانس‌های آموزشی شرکت‌ها و مجموعه‌های خصوصی و دولتی و همچنین برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای سازمانی بخش خصوصی و دولتی هم به دانش خود بفزایید و هم نقش خود را در راهنمایی و آموزش دیگران بازی کنید. ما در این مساله ایده های جذابی به شما ارایه می دهیم.

     

خدمات ما

راه حل های خلاقانه برای شرکت شما

خدمات ایوان طلایی در بخش رویداد های تجاری

icon-02@2x.png
مشاوره و اجرای فعالیت های مدیریت رویداد
icon02.png
مدیریت برگزاری همایش
icon03.png
نمایشگاه های تجاری
icon03.png
کنفرانس های علمی و تجاری