خدمات مشاوره

چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم

مشاوره

ما مسئولیت پیشنهادات و تصمیمات گرفته شده خودمان را می پذیریم. هر کدام از اعضای تیم ایوان طلایی که به درجه خبرگی برسند شایستگی ارایه مشاوره به مشتریان ما را پیدا می کنند

3
2
technological-futuristic-holograms-logistics-means-transport-(2)
سال تجربه
0
202

نماینده برخی تولید کنندگان

ما در ایوان طلایی نماینده بعضی از تولید کنندگان کشور هستیم و به صورت انحصاری نماینده صادرات آنها می باشیم. شما می توانید با سپردن فرآیند صادرات خود به تیم ایوان طلایی از به ثمر رسیدن این روند اطمینان حاصل کنید. در این مسیر ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید:

رضایت مشتری
0%
راه حل مالی
0%
صادرات بیشتر کالاها
0%
  • مشاوره:

    ملاک شما برای انتخاب یک مشاور چیست؟ آگاهی، دانش، تجربه، توانایی درک مساله، توانایی تصمیم گیری و …. گروه زیادی  از مشاوران محترم کشور ما دارای این ویژگی ها می باشند. در کنار این خصوصیات، ما مسئولیت پیشنهادات و تصمیمات گرفته شده خودمان را می پذیریم. هر کدام از اعضای تیم ایوان طلایی که به درجه خبرگی برسند شایستگی ارایه مشاوره به مشتریان ما را پیدا می کنند. مشاوری که سرد و گرم روزگار را نچشیده باشد در بین ما نیست. ما در تصمیم گیری شریک شما هستیم و سود و ضرر شما با منفعت ما گره می خورد. ما هم جواب همه سوالات را نداریم ولی به دنبال بهترین راه حل های ممکن می گردیم و از روابط و شبکه خودمان در داخل و خارج از کشور برای رفع مشکل شما استفاده خواهیم کرد. در پایان وجدان ما از ارایه این سطح از خدمات آسوده می باشد.

     

    برای بررسی و گرفتن اطلاعات بیشتر فقط کافی است شماره خود را وارد کنید تا در اولین فرصت با شما تماس می گیریم.

مشاوره

نام(Required)
در زیر پیام خود را تایپ کنید