خدمات صادرات کالا
شرکت ایوان طلایی

چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم

صادرات

مجموعه ایوان طلایی با ایجاد کردن شبکه ای از شریک های تجاری در کشورهای مختلف از جمله امارات متحده عربی، عمان، عراق، پاکستان، ازبکستان، روسیه و … توانسته مسیر صادرات کالاهای زیادی را تسهیل نماید.

3
2
technological-futuristic-holograms-logistics-means-transport-(2)
سال تجربه
0
202

نماینده برخی تولید کنندگان

ما در ایوان طلایی نماینده بعضی از تولید کنندگان کشور هستیم و به صورت انحصاری نماینده صادرات آنها می باشیم. شما می توانید با سپردن فرآیند صادرات خود به تیم ایوان طلایی از به ثمر رسیدن این روند اطمینان حاصل کنید. در این مسیر ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید:

رضایت مشتری
0%
راه حل عملیاتی
0%
پوشش یا تنوع کالا
0%

خدمات صادرات کالا

از آنجایی که بخش بزرگی از کالاهای ایرانی دارای شهرت جهانی هستند، شرکت ایوان طلایی بازار یکی از حوزه های اصلی  فعالیت خود را بر صادرات کالا بنا نهاده است

مجموعه ایوان طلایی با ایجاد کردن شبکه ای از شریک های تجاری در کشورهای مختلف از جمله امارات متحده عربی، عمان، عراق، پاکستان، ازبکستان، روسیه و … توانسته مسیر صادرات کالاهای زیادی را تسهیل نماید. ما در ایوان طلایی نماینده بعضی از تولید کنندگان کشور هستیم و به صورت انحصاری نماینده صادرات آنها می باشیم. شما می توانید با سپردن فرآیند صادرات خود به تیم ایوان طلایی از به ثمر رسیدن این روند اطمینان حاصل کنید. در این مسیر ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید:

  • تحقیقات بازار محصولات خود را انجام دهید. بدون انجام دادن تحقیقات بازار احتمال موفقیت بلند مدت محصول، در بازار تقریبا صفر است. این مرحله توسط گروهی از بهترین های این رشته به صورت میدانی و آنلاین انجام خواهد شد.
  • در نمایشگاه های مختلف شرکت کنید. برای بررسی وضعیت بازار و همچنین وضعیت رقبا شما باید در بازارهای مقصد مورد نظر خود حضور مستدام داشته باشید.
  • به دنبال شریک های تجاری امن باشید. اعتبارسنجی مشتریان، انجام دادن مذاکرات و مکاتبات، بستن قرارداد معتبر، همگی توسط افراد حرفه ای و به صورت یک زمینه تخصصی برای شما فراهم می شود.
  • تشریفات صادرات خود را انجام دهید. مجموعه ما با حضور در بازار مقرون به صرفه ترین راه های انجام عملیات های مربوط به ارسال کالا، ترخیص کالا از گمرکات سراسر کشور، بیمه های باربری، دریافت مجوزها و استانداردها، انجام بازرسی های لازم را شناخته است و جایی برای آزمون خطا وجود ندارد.
  • رفع تعهد ارزی خود را انجام بدهید. تشخیص بهترین راه ممکن برای رفع تعهد ارز، امکان بررسی واردات کالا در قبال صادرات کالا و دیگر موارد مشابه نیاز به داشتن تسلط کافی بر قوانین و آگاهی از بخشنامه های مختلف است. افراد باتجربه تیم صادراتی ما این کاررا برای شما انجام می دهند.
  • نیازهای دیگر خود را رفع کنید. چالشی های مخصوص و منحصر به فردی برای هر کدام از صادرکنندگان ممکن است به وجود بیاید. ما با کمک اتاق فکر و استفاده از مشاورهای توانمند خود برای مواجه با چالش های مختلف آماده هستیم.

برای شروع همکاری و بررسی شرایط  صادرات محصولات شما فقط کافی است پس از تکمیل فرم ERA   دکمه ارسال را فشار دهید.

خدمات ما

راه حل های خلاقانه برای شرکت شما

خدمات ایوان طلایی در بخش صادرات 

icon-02@2x.png
مواد اولیه و مواد معدنی
icon02.png
محصولات کشاورزی و غذایی
icon03.png
کالاهای صنعتی و نیمه صنعتی
icon03.png
مواد شیمیایی و پتروشیمی